Αναθέτουσα Αρχή: Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Διαγωνιστική Διαδικασία Ανάθεσης Προμήθειας: Απευθείας Ανάθεση
Τίτλος Προμήθειας: Υπηρεσίες ταχυμεταφοράς εγγράφων – δεμάτων για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Ι.Π. για το χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι κα 31-12-2018.
Συνολική Προϋπολογιζόμενη δαπάνη 6.000 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ
Χρηματοδότηση /Φορέας χρηματοδότησης: Τακτικός Προϋπολογισμός Ιονίου Πανεπιστημίου έτους 2018
Κριτήριο επιλογής του αναδόχου-προμηθευτή (=κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης): Η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή) για την αποστολή φακέλων αλληλογραφίας και δεμάτων βάρους μέχρι 2Kg, εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
Καταληκτική Προθεσμία κατάθεσης των προσφορών: (Οι έγγραφες προσφορές θα πρέπει να αποστέλλονται με email στην Αναθέτουσα Αρχή το αργότερο μέχρι): 23-4- 2018
Τόπος Κατάθεσης προσφορών στις ηλεκτρονικές διεθύνσεις:
1. gtopsi@ionio.gr
2. akourt@ionio.gr
3. protocol@ionio.gr
Με Εντολή Πρύτανη
Ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης
Αντώνιος Κουρτέσης