Νέα

Έναρξη διαδικασίας ανώνυμης ηλεκτρονικής αξιολόγησης μαθημάτων/διδασκόντων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους 2024-25

ShareThis
Δημοσίευση: 02-05-2025 10:54 | Προβολές: 2106
Έναρξη: 05-05-2025 |Λήξη: 18-05-2025
[Σε Εξέλιξη]
image

Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Ιονίου Πανεπιστημίου (ΜΟΔΙΠ-ΙΠ) ενημερώνει για την έναρξη της διαδικασίας της ανώνυμης ηλεκτρονικής Αξιολόγησης Μαθημάτων και Διδασκόντων για όλα τα μαθήματα που διδάσκονται στο τρέχον εξάμηνο στα Προγράμματα τόσο Προπτυχιακών όσο και Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ & ΠΜΣ) του Ιδρύματος.

Η διαδικασία θα διαρκέσει από την Δευτέρα 5 έως και την Κυριακή 18 Μαΐου 2025 μέσω της διαδικτυακής πύλης του φοιτητολογίου (dias.ionio.gr) με την χρήση του ιδρυματικού λογαριασμού.

Η συμμετοχή των φοιτητών στην αξιολόγηση μέσω της συμπλήρωσης του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου για τα μαθήματα που παρακολουθούν είναι πολύτιμη, στο πλαίσιο βελτίωσης της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.


Επιστροφή
Σχετικά Νέα
<< <
Μάιος 2025
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Τρίτη 13-05-2025
ΤΤΗΕ: Ημερίδα Υποψηφίων Διδακτόρων 2025 [13/05/2025]
Σημαντική Ημερομηνία: 13-05-2025
[Σε Εξέλιξη]
Ημερίδα Έρευνας 2025 | Ημέρες Έρευνας & Καριέρας
Έναρξη: 03-05-2025 |Λήξη: 16-05-2025
[Σε Εξέλιξη]
ΠΑΡΕΛΑΣΗ 21ης ΜΑΙΟΥ
Έναρξη: 11-05-2025 |Λήξη: 21-05-2025
[Σε Εξέλιξη]
ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2025-2026
Έναρξη: 12-05-2025 |Λήξη: 30-05-2025
[Σε Εξέλιξη]
Προσεχώς
Εορτασμός Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2025 - Το μέλλον των Μουσείων σε κοινωνίες διαρκών αλλαγών
Σημαντική Ημερομηνία: 18-05-2025
[Αναμένεται]
Συνημμένα αρχεία
gr  pdf.png  Δελτίο Τύπου
Mέγεθος: 379.49 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
gr  pdf.png  Αφίσα
Mέγεθος: 150.57 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
ESPA2021
StudyInGreece diavgeia eudoxus eua.be magna-charta.org eellak.gr
facebook twitter youtube instagram linkedin viber rss gp as
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας