
Η εν λόγω δράση υλοποιείται από ομάδα φοιτητών/τριών του τομέα μουσικής παιδαγωγικής και αφορά την πραγματοποίηση ενός ωριαίου προγράμματος μουσικής κάθε δεύτερη εβδομάδα με την ονομασία «Μουσικές συναντήσεις» στο Γηροκομείο - Πτωχοκομείο του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων (έδρα: Χρυσηίδα Κέρκυρας).
Η δράση αυτή ξεκίνησε να υλοποιείται τον Νοέμβριο του 2024 με την επίβλεψη και τον συντονισμό της καθηγήτριας Μουσικής Παιδαγωγικής κ. Ζωής Διονυσίου. Έχει σκοπό την κατά το δυνατόν βιωματική συμμετοχή των ατόμων που διαβιούν στη δομή σε ένα ωριαίο μουσικό πρόγραμμα με στόχο την πνευματική, τη συναισθηματική και τη σωματική τους εγρήγορση, την ενίσχυση της ευζωίας και την ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων των μελών της ομάδας μεταξύ τους.
Επιστροφή





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Ανακοίνωση προγράμματος





