Το Τμήμα Ιστορίας, συνεχίζοντας τη σειρά Ανοιχτών Διαλέξεων από καθηγητές του Ιονίου Πανεπιστημίου, καθηγητές άλλων Πανεπιστημίων της Ελλάδας καθώς και καθηγητές Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Πανεπιστημίων, σας προσκαλεί στη διάλεξη του ομότιμου καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντή Σπουδών της École des Hautes Études en Sciences Sociales Γιώργου Δερτιλή με τίτλο "Σκέψεις για την ιστορία του Ελληνικού κράτους" στο αμφιθέατρο 1 του νέου κτηρίου του Τμήματος Ιστορίας, Ιωάννη Θεοτόκη (Αβραμίου) 72, την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010, ώρα 19.00.
Οι Διαλέξεις έχουν ως στόχο τη συμβολή των μελών του Πανεπιστημίου στη διάχυση της γνώσης της ιστορίας και συγγενών επιστημών, και την ανταλλαγή απόψεων σε ενδο- και δια-πανεπιστημιακό επίπεδο. Απευθύνονται όχι μόνο προς την πανεπιστημιακή κοινότητα του Ιονίου Πανεπιστημίου αλλά και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο Κερκυραϊκό κοινό
Στο συνημμένο κείμενο περιλαμβάνεται η πρόσκληση-αφίσα για τη διάλεξη
Νέα
Σκέψεις για την ιστορία του Ελληνικού κράτους |
Δημοσίευση: 12-01-2010 10:43 | Προβολές: 2425
Σημαντική Ημερομηνία: 13-01-2010
[Έληξε]

Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Εκδήλωση Υποδοχής – Ενημέρωσης πρωτοετών φοιτητών (υβριδική εκδήλωση) - Ιόνιος Ακαδημία, 23/10/2025 Live streaming
Δημοσίευση: 15-10-2025 11:29 | Προβολές: 805
Σημαντική Ημερομηνία: 23-10-2025
[Αναμένεται]
Εργαστήριο για νέους συνθέτες εκτελεστές: Εξερευνώντας τις “Énumérations” του Γιώργου Απέργη. Από τη Σύνθεση στην Εκτέλεση με τη Θάλεια Παπαδοπούλου και τη Νίκη Κρασάκη [3-7 Νοεμβρίου 2025]
Δημοσίευση: 10-10-2025 17:48 | Προβολές: 391
Έναρξη: 03-11-2025 |Λήξη: 07-11-2025
[Αναμένεται]
«Συμπληρώνω το Μηχανογραφικό μου» - Ενημερωτική εκδήλωση του Ιονίου Πανεπιστημίου [Πρόγραμμα]
Δημοσίευση: 30-06-2025 17:17 | Ενημέρωση: 02-07-2025 16:56 | Προβολές: 10486
Σημαντική Ημερομηνία: 04-07-2025
[Έληξε]
Διαδικτυακή Στρογγυλή Τράπεζα - Επίσημη συμμετοχή του ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ στην Ημέρα των Μουσείων (29/05/2025)
Δημοσίευση: 13-05-2025 12:58 | Ενημέρωση: 25-05-2025 16:01 | Προβολές: 2142
Σημαντική Ημερομηνία: 29-05-2025
[Έληξε]