Νέα

ΤΤΗΕ: Διάλεξη και Βιωματικό Εργαστήρι από τη Τζίνα Γιωτάκη

ShareThis
Δημοσίευση: 07-12-2011 14:02 | Προβολές: 1241
Σημαντική Ημερομηνία: 08-12-2011
[Έληξε]
image

Στα πλαίσια των μαθημάτων "Βίντεο Τέχνη" και "Εικαστική Επένδυση Ήχου" του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας με διδάσκουσα την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια κ. Μαριάννα Στραπατσάκη, σας προσκαλούμε στη διάλεξη με θέμα:

Ξεκινώντας από το Soma : Μία προσέγγιση στη δημιουργική διαδικασία του Σύγχρονου χορού

Ομιλήτρια: Τζίνα Γιωτάκη
Χορογράφος - Ανθρωπολόγος  -Ιστορικός Χορού, Διδάσκουσα στο Coventry University, England

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ώρα: 19:30 μ.μ.

Αίθουσα 3, στο  Κτίριο Αρεταίος


Βιογραφικό:

Τζίνα Γιωτάκη, BA, MA, SME

Χορογράφος, Ανθρωπολόγος-Ιστορικός Χορού

Η Τζίνα Γιωτάκη είναι διδάσκουσα στο τμήμα χορού του Πανεπιστημίου του Coventry, Αγγλία. Είναι επίσης υποψήφια διδάκτορ και υπότροφος στο ίδιο Πανεπιστήμο. Έως πρόσφατα, δίδασκε παράλληλα στο τμήμα χορού του Πανεπιστήμιο του Liverpool John Moores από όπου διέκοψε για να εστιάσει στην έρευνά της. Στο Liverpool John Moores διδασκέ σειρά μαθημάτων και ήταν υπεύθυνη για την καλλιτεχνική διεύθυνση και το συντονισμό των δημιουργικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων της ομάδας σύγχρονου χορού JMUpstart. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον βασίζεται στην ολίστική και ανθρωπολογική προσέγγιση του χορού. Ασχολείται με την συγγραφή μιας εθνογραφικής ιστορίας της μεθόδου Body-Mind Centering και εξετάζει την ανάπτυξη των μεθόδων σωματικής εκπαίδευσης (somatic education) ως κοινωνικό κίνημα που επηρέασε το σύγχρονο χορό στη Αγγλία μέσα από πρακτική έρευνα και φιλοσοφική προσέγγιση. Σήμερα εκπαιδεύεται περαιτέρω ως παιδαγωγός σωματικής κίνησης (somatic movement educator) και παράλληλα ολοκληρώνει μεταπτυχιακό για την παιδαγωγική του χορού στην ανώτατη εκπαίδευση. Το ερευνητικό της έργο και δημοσιεύσεις περιλαμβάνουν άρθρα με θέματα που αφορούν: παιδαγωγικά ζητήματα για το χορό στην εκπαίδευση, την εφαρμογή και συμβολή του δημιουργικού χορού στο μαθησιακό περιβάλλον των παιδιών, την ανάπτυξη του Χορού για την Κοινότητα (Community Dance) στην Ελλάδα, κριτικές και αναλύσεις χορογραφικών έργων και άλλα. Έχει εργαστεί στην Ελλάδα ως Λέκτορας στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ως επιμορφώτρια του Προγράμματος ‘Μελίνα’ των Υπουργείων  Πολιτισμού και Παιδείας και ως μέλος της εξεταστικής επιτροπής του Υπουργείου Πολιτισμού για τις Επαγγελματικές Σχολές Χορού. Επί σειρά ετών, ήταν συντάκτρια του περιοδικού Χορός και αντιπρόεδρος του Σωματείου Χορού και Ρυθμικής. Σήμερα διδάσκει εύρος μαθημάτων τα οποία περιλαμβάνουν κινητικό αυτοσχεδιασμό, χορογραφία, σύγχρονο χορό, ανθρωπολογία και ιστορία χορού ως μεθοδολογικές προσεγγίσεις για την έρευνα στο χορό και σωματική εκπαίδευση (somatic education).


Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Διήμερο εκδηλώσεων στη μνήμη του Ομότιμου Καθηγητή του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Χάρη Ξανθουδάκη
Δημοσίευση: 02-12-2024 15:57 | Προβολές: 2880
Έναρξη: 06-12-2024 |Λήξη: 07-12-2024
[Έληξε]
Συνημμένα αρχεία
gr  pdf.png  Δελτίο Τύπου
Mέγεθος: 328.32 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
gr  pdf.png  Πρόγραμμα εκδηλώσεων
Mέγεθος: 396.15 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
gr  pdf.png  Αφίσα εκδηλώσεων
Mέγεθος: 76.73 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF
Translating for the EU Institutions
Δημοσίευση: 18-11-2024 13:52 | Προβολές: 841
Πανελλήνια θεατρική πρεμιέρα με έντονο χρώμα Ιονίου Πανεπιστημίου
Δημοσίευση: 17-11-2024 17:50 | Προβολές: 591
Σημαντική Ημερομηνία: 19-11-2024
[Έληξε]
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Τετάρτη 25-12-2024
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αιτήσεις στο πλαίσιο της πράξης Απόκτηση Ακαδηµαϊκής Διδακτικής Εµπειρίας κατά το εαρινό εξάμηνο 2024-25 στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο [ΕΚΠ30]
Έναρξη: 23-12-2024 |Λήξη: 14-01-2025
[Σε Εξέλιξη]
Συνημμένα αρχεία
ESPA2021
StudyInGreece diavgeia eudoxus eua.be magna-charta.org eellak.gr
facebook twitter youtube instagram linkedin viber rss gp as
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας