Νέα

Τμήμα Μουσικών Σπουδών: Προκήρυξη μιας θέσης Καθηγητή στη βαθμίδα του Καθηγητή και στο γνωστικό αντικείμενο «Μουσική Παιδαγωγική»

ShareThis
Δημοσίευση: 23-11-2023 12:08 | Προβολές: 1164
Έναρξη: 23-11-2023 |Λήξη: 23-12-2023
[Έληξε]
gr  pdf.png  Πλήρες κείμενο προκήρυξης
Mέγεθος: 427.66 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου προκηρύσσει μία (1) θέση Καθηγητή στη βαθμίδας Καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο «Μουσική Παιδαγωγική» στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Μουσικής και Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου.

«Το επιστημονικό πεδίο του γνωστικού αντικειμένου περιλαμβάνει «Θεωρία, έρευνα και εφαρμογές στην επιστήμη της Μουσικής Παιδαγωγικής, διερεύνηση παλαιότερων και σύγχρονων προσεγγίσεων και τάσεων στη διδασκαλία της μουσικής, προετοιμασία φοιτητών - μελλοντικών εκπαιδευτικών μουσικής και μεθοδολογία διδασκαλίας της μουσικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς και σε εξωσχολικά μουσικά περιβάλλοντα».

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν στο ηλεκτρονικό πληροφοριακό σύστημα ΑΠΕΛΛΑ, στη διαδικτυακή διεύθυνση http://apella. minedu. gov.gr/, την υποψηφιότητά τους μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία ανάρτησης της Προκήρυξης αυτής στο πληροφοριακό σύστημα, μαζί με όλα τα αναγκαία για την κρίση δικαιολογητικά.

O Πρύτανης
Ανδρέας Φλώρος


Επιστροφή
Σχετικά Νέα
<< <
Σεπτέμβριος 2025
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Τρίτη 09-09-2025
Παρουσίαση μουσικών και μουσικολογικών συγγραμμάτων της Δράσης ΚΑΛΛΙΠΟΣ
Έναρξη: 09-09-2025 |Λήξη: 20-09-2025
[Σε Εξέλιξη]
Συνημμένα αρχεία
gr  doc.png  Δελτίο Τύπου
Mέγεθος: 13.16 KB :: Τύπος: Kείμενο Word
gr  pdf.png  Αφίσα εκδήλωσης
Mέγεθος: 5.46 MB :: Τύπος: Αρχείο PDF
ESPA2021
StudyInGreece diavgeia eudoxus eua.be magna-charta.org eellak.gr
facebook twitter youtube instagram linkedin viber rss gp as
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας