Ανοιχτά Σεμινάρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μουσική Παιδαγωγική»
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου «Μουσική Παιδαγωγική» και ο Τομέας Μουσικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Μουσικής σας καλούν στο σεμινάριο με τίτλο:
«Μουσικοπαιδαγωγική έρευνα στην πράξη: Παρατήρηση διδασκαλίας»
Ομιλήτρια: Ρούλα Ευθυμίου, Εκπαιδευτικός Μουσικής, Υπ. Διδάκτορας Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου
Τρίτη 28 Μαρτίου 2017, ώρα 19.00-21.00
Κέρκυρα: Αναγνωστήριο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Παλαιό Φρούριο
Τα σεμινάρια υποστηρίζονται από την ολοκληρωμένη υπηρεσία ανάπτυξης και παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars.
Παράλληλη μετάδοση:
Ιωάννινα: Αίθουσα Μουσικής (3ος όροφος), Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Επιστημονικά υπεύθυνες σεμιναρίων: Ζωή Διονυσίου και Ιωάννα Ετμεκτσόγλου
Υπεύθυνη παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars: Έφη Αποστόλου
Νέα
ΠΜΣ «Μουσική Παιδαγωγική»: Μουσικοπαιδαγωγική έρευνα στην πράξη |
Δημοσίευση: 27-03-2017 12:53 | Προβολές: 5136
Σημαντική Ημερομηνία: 28-03-2017
[Έληξε]

Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Επιτιμοποίηση του Διακεκριμένου Επιστήμονα της Μοριακής Βιολογίας Συστημάτων, Καθηγητή Νεκτάριου Ταβερναράκη
Δημοσίευση: 14-11-2025 10:27 | Ενημέρωση: 20-11-2025 14:02 | Προβολές: 3734
Σημαντική Ημερομηνία: 21-11-2025
[Έληξε]
Ατομική Έκθεση: A psychographic map, Μάρθα Γωγάκου [Εγκαίνια Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, 19:00 – 22:00]
Δημοσίευση: 18-11-2025 11:01 | Προβολές: 500
Σημαντική Ημερομηνία: 20-11-2025
[Έληξε]
Εκδήλωση Υποδοχής – Ενημέρωσης πρωτοετών φοιτητών (υβριδική εκδήλωση) - Ιόνιος Ακαδημία, 23/10/2025 Live streaming
Δημοσίευση: 15-10-2025 11:29 | Προβολές: 5902
Σημαντική Ημερομηνία: 23-10-2025
[Έληξε]
Εργαστήριο για νέους συνθέτες εκτελεστές: Εξερευνώντας τις “Énumérations” του Γιώργου Απέργη. Από τη Σύνθεση στην Εκτέλεση με τη Θάλεια Παπαδοπούλου και τη Νίκη Κρασάκη [3-7 Νοεμβρίου 2025]
Δημοσίευση: 10-10-2025 17:48 | Προβολές: 886
Έναρξη: 03-11-2025 |Λήξη: 07-11-2025
[Έληξε]

Πλήρες Κείμενο Ανακοίνωσης Σεμιναρίου









