Τίτλος Υπηρεσίας: |
|
Παροχή Υπηρεσιών ταχυμεταφοράς εγγράφων και δεμάτων των υπηρεσιών του Ι. Π. |
Συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη |
|
6.000,00€ (συμπ/νου Φ.Π.Α 24%) |
Κριτήριο επιλογής του αναδόχου-προμηθευτή (=κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης): |
|
Η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή) |
Καταληκτική Προθεσμία κατάθεσης των προσφορών: (Οι έγγραφες προσφορές θα πρέπει να κατατίθενται, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με οποιονδήποτε τρόπο, αρκεί να περιέλθουν στην Αναθέτουσα Αρχή το αργότερο μέχρι): |
|
Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 12:30 |
Τόπος Κατάθεσης προσφορών:
|
|
Στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Ι.Π., Ι. Θεοτόκη 72, Κέρκυρα 49132,
|
Παροχή πληροφοριών |
|
Τηλ.: 26610-87609, 87646 |
Αφορά στην παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς εγγράφων – δεμάτων εσωτερικού, για την κάλυψη αναγκών των τμημάτων και των υπηρεσιών του Ιονίου Πανεπιστημίου για το χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σύμβασης έως 31-12-2021, έως του ποσού των 6.000,00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
Η προσφερόμενη υπηρεσία αφορά στην αποστολή εγγράφου και δέματος έως 2 κιλά (εντός επικράτειας).
Παρακαλούμε να ενημερωθείτε λεπτομερέστερα από τη συνημμένη στη σελίδα πλήρη πρόσκληση υποβολής προσφορών.