Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου με ειδίκευση «Μουσική Παιδαγωγική» διοργανώνονται σεμινάρια σε θέματα μουσικής παιδαγωγικής και ψυχολογίας της μουσικής, ανοιχτά στο κοινό. Τα σεμινάρια υποστηρίζονται από την ολοκληρωμένη υπηρεσία ανάπτυξης και παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars. Σας προσκαλούμε στο σεμινάριο με τίτλο:
«Η χιλιόχρονη λαϊκή μουσική παράδοση της Κέρκυρας»
Ομιλητής: Στέφανος Πουλημένος, Δημοσιογράφος - Ερευνητής
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017
ώρα 19.00-21.00
Κέρκυρα: Αναγνωστήριο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Παλαιό Φρούριο
Παράλληλη μετάδοση:
Θεσσαλονίκη: Γραφεία της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.), Ερμού 7 (3ος όροφος)
Επιστημονικά υπεύθυνες σεμιναρίων: Ζωή Διονυσίου και Ιωάννα Ετμεκτσόγλου
Υπεύθυνη παροχής διαδραστικών σεμιναρίων Ionian Webinars: Έφη Αποστόλου
Νέα
ΠΜΣ «Μουσική Παιδαγωγική»: Η χιλιόχρονη λαϊκή μουσική παράδοση της Κέρκυρας |
Δημοσίευση: 23-02-2017 16:11 | Προβολές: 7039
Σημαντική Ημερομηνία: 28-02-2017
[Έληξε]

Επιστροφή
Σχετικά Νέα
Εκδήλωση Υποδοχής – Ενημέρωσης πρωτοετών φοιτητών (υβριδική εκδήλωση) - Ιόνιος Ακαδημία, 23/10/2025 Live streaming
Δημοσίευση: 15-10-2025 11:29 | Προβολές: 4372
Σημαντική Ημερομηνία: 23-10-2025
[Έληξε]
Εργαστήριο για νέους συνθέτες εκτελεστές: Εξερευνώντας τις “Énumérations” του Γιώργου Απέργη. Από τη Σύνθεση στην Εκτέλεση με τη Θάλεια Παπαδοπούλου και τη Νίκη Κρασάκη [3-7 Νοεμβρίου 2025]
Δημοσίευση: 10-10-2025 17:48 | Προβολές: 645
Έναρξη: 03-11-2025 |Λήξη: 07-11-2025
[Αναμένεται]
«Συμπληρώνω το Μηχανογραφικό μου» - Ενημερωτική εκδήλωση του Ιονίου Πανεπιστημίου [Πρόγραμμα]
Δημοσίευση: 30-06-2025 17:17 | Ενημέρωση: 02-07-2025 16:56 | Προβολές: 10862
Σημαντική Ημερομηνία: 04-07-2025
[Έληξε]
Διαδικτυακή Στρογγυλή Τράπεζα - Επίσημη συμμετοχή του ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ στην Ημέρα των Μουσείων (29/05/2025)
Δημοσίευση: 13-05-2025 12:58 | Ενημέρωση: 25-05-2025 16:01 | Προβολές: 2186
Σημαντική Ημερομηνία: 29-05-2025
[Έληξε]

Πλήρες Κείμενο Ανακοίνωσης Σεμιναρίου









